martes, 29 de abril de 2008

SOFTWARE LLIURE


  1. Membres del grup.

MANUEL BARCOS RODRÍGUEZ

TAMAR JIMENEZ MAS

FRANCISCO JOSÉ MARTÍN MORENO

NEREA MONFORT TENA

  1. Titol de la presentació.

VINE, ACOSTAT, LA LLIBERTAT ÉS EL QUE CONTA

  1. Permalink

http://manubarcos.blogspot.com/2008/04/software-lliure.html

  1. Dirección de la presentación en Slideshare.

http://www.slideshare.net/MANUDO/tasca-5-376051

  1. Què he aprés amb aquesta pràctica?

Hola som el grup de treball de noves tecnologies, compost per Manuel Barcos, Tamar Jimenez, Francis Martín i Nerea Monfort. Aquesta tasca sobre el Slideshare, ha estat el resultat d'una presentació de diapositives normal i corrent a la que hem afegit fotografies adecuades al text. Com a primer punt el procés ha estat el següent:

  • Llegir i estudiar la documentació facilitada.

  • Extracció d'idees fent una tormenta d'idees. Cadascun diu una idea i després de dos voltes comencen a eixir idees.

  • Fer preguntes posant-nos en la perspectiva dels pares. Per a respondre-les.

  • Preparar el storyboard amb les idees estretes.

  • Preparar la presentació amb el text.

  • Buscar fotografies adequades al text. Buscar una música de fons.

  • Experimentar amb el programa de sons “Audacity” y amb l'espai virtual “slideshare”.

  • Penjar el proyecte acabat a l'espai “slideshare”.

El missatge que el grup ofereix, ha estat un missatge en el qual s'ha evitat el vocablari tècnic per a ser més pròxims als pares i mares, i a més a més s'ha buscat la simplicitat d'idees, per fer-lo entendre.

En quant a les dificultats en la tasca, han estat en l'adaptació als programes, i al seu funcionament. Per a solucionar els problemes sorgits, s'ha optat per buscar els tutorials dels programes i practicar, per aprendre a fer les coses.

Amb aquesta tasca hem aprés, en primer lloc el per qué de la utilització de software lliure; per altra banda a com enfrentar-nos a una situació en la qual en un breu espai de temps, s'ha d'elavorar un treball amb unes indicacions, i sense coneixer els mecanismes per a poder fer-lo. A més també s'ha aprés a utilitzar les ferramentes bàsiques per poder fer la tasca.

  1. Autoavaluació.

El nostre projecte ha estat elaborat de forma correcta, seguint les especificacions marcades. A més s'ha tingut en comptetant la forma, com el contingut expossat. Tmabé s'ha intentat escollir les millors imatges, les que més s'adeqüen a l'explicació i el text, i a més que transmeteren un missatge en el transfons. Parlant del só, la veu i la música estan barrejats, de forma que la música no faça intel·ligible la veu, i la veu manté un to adequat i serios, el qual el fa creible i persuadis en l'oient. Encara que el treball es millorable, ja que les diapositives contenen massa text, cosa que distrau l'atenció de l'espectador. Però en general mante l'estructura predefinida i s'ajusta a les especificacions.

No hay comentarios: